52 Orduspor FK Nesine 2. Lig'e Yükseldi
52 Orduspor FK Nesine 2. Lig'e Yükseldi
İçeriği Görüntüle

İstanbul Valiliği açıkladı, Beşiktaş-Fenerbahçe derbisinde sarı-lacivertli taraftar da yer alacak.

İstanbul Valiliğinden yapılan açıklamaya göre, İl Spor Güvenlik Kurulu, 9 Aralık Cumartesi günü Tüpraş Stadyumu'nda oynanacak Beşiktaş-Fenerbahçe maçına 1814 rakip seyircinin de alınmasına karar verdi.

Deplasman takım seyircisi, toplu olarak maçın oynanacağı stada giriş yapabilecek.